Od června nové lekce - BODYSTYLING a KRUHOVÝ TRÉNINK

Přijďte vyzkoušet nové lekce na formování postavy.

 

Bodystyling

Pevné břicho a zadek je snem většiny z nás. Zároveň jsou to partie, které se nejhůře tvarují. Lekce bodystylingu je zaměřena na formování svalů celého těla a skládá se hlavně ze cviků na břicho, hýždě a paže.

Cvičení na hýždě v sobě obsahuje i  posílení nohou a bokůPosilování břicha a správné provádění cviků na břicho vám také pomůže kevzpřímenějšímu postoji a ulehčí tak namáhaným zádům.

Nemusíte se učit složité choreografie.

Při cvičení se posiluje jak s vlastní vahou, tak i s náčiním – například posilovací gumičky, činky a overbally.

Lekce je koncipována tak, že během jedné hodiny efektivně procvičíte všechny partie těla.

Tato hodina je vhodná pro všechny věkové kategorie, pohlaví, začátečníky a pokročilé. Pozor by si měli dát jen lidé se zdravotním omezením a těhotné ženy.

Jde nám především o přeměnu tukových zásob na fuknčně pracující svaly.

 

Kruhový trénink

 
Kruhový trénink je komplexní cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního i silového cvičení zároveň.
Posiluje svaly, zpevňuje tělo, zrychluje metabolismus, spaluje tuky a pomáhá snižovat váhu. Pokud potřebujete zlepšit fyzickou kondici, redukovat svoji hmotnost nebo množství tuku v těle, zhubnout nebo jen zformovat postavu, kruhový trénink je ta správná volba.
 
 Lekce probíhá ve skupině, díky variabilitě pomůcek a cvičebních stylů je mimořádně zábavná a efektivní. Cvičí se s váhou vlastního těla a moderními pomůckami  jako například: Bosu, trampolínka, Aquahit, medicinbal, činky, gumy atd.
 
Cvičící po odcvičení na jednom stanovišti během krátké chvíle zahájí cvičení na dalším stanovišti. To samo o sobě nedovolí pokles tepové frekvence a uklidnění. Odpočinek nastává až po odcvičení jednoho kola (tedy jedné série cviků).
 
Důležitým faktorem je rychlost provádění daného cviku. Měl by se provádět svižně, v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování, nikoliv však na úkor správné techniky provedení. Z tohoto důvodu je volba vhodné zátěže (s ohledem na trénovanost cvičícího) rozhodující a klíčová.
 
Je zde velké množství proměnných. To dává kruhovému tréninku obrovskou výhodu oproti jiným tréninkovým metodám - téměř neomezené pojetí tréninku, pestrost a variabilitu.
 
Neobejdete se bez pohodlného sportovního oblečení a zapomenout byste neměli ani na pití, ručník a dobrou náladu. J